dilluns, 16 de febrer de 2015

CUMPLEBLOG

Tal dia com avui de fa 2 anys vaig començar a escriure en aquest blog.
La cuina sempre m'havia agradat, ja de molt petita li preguntava a la meva iaia Júlia, que era una gran cuinera, com es feia un o altre plat.
Quan convidava amics a sopar a casa, sempre em deien:
-Que bo que està aquest menjar, un dia em faràs tal plat o tal altre....però mai m'haguès imaginat que el món de la cuina em donaria tantes satisfaccions.
Estic encantada de cuinar, de fer fotos als plats, d'explicar receptes, d'intentar fer nous plats, de presentar-me a concursos, que per cert, mai guanyo, jajajajaja, però sobretot estic encantada d'haver-vos conegut a tots vosaltres, la majoria virtualment, Núria Ricoma, Anni Grau, Abraham, Pilar Criado, Disgor, Salvi, Cristina, Conxita Bea, Paloma, Olga, Gemma, Manel Baxeries, Claudio, Carmen Gonzalez, Francesc J Ballester, Belen, CC Sant Jordi Ribera Baixa, Fem un mos, Mina, Mussola, Isabel, La Mar Salada, A Mossegades, Maria Barrena, Cirereta Dolça, Sònia Cake, Ca la Irene, Marta cuinadiari, Judit Mas, .....i a altres en persona, Delicies Cris, Núria Arnau, Marina Antúnez, Manel i la petita Arlet, J. Oriol Salvador, Olga Rovira, Manel Prada, Josep Sucarrats, AnnaFS, Carme....segur que em deixo algú. I als que ja eren amics, Silvia Lezana, Neus Carbonell, Irene Arboix, Antonio Dapena, Marta Magre, Milagros Casto, Quique, Tere Busquets, Virginia, Mercedes, Marta Trapero, Iolanda, Cuatre, Andrea, Mercè, Julio, Josefa i Isaac, Hortensia, Pilar......i a la meva rata Elisenda i al Jaime.

Gràcies a tots





10 comentaris:

  1. Enhorabona per aquests 2 anys, desitjo que en siguin molts més!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Mare de Déu...quina llista!!!!
    Felicitats per aquests dos anys i en seran molts més.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  3. Per molts anys guapíssima! Feliç cumpleblog, i que en siguin mols més, una abraçada gran gran i apretada! jejejeje Muakkkks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Pilar, molts petons i abraçades, fins aviat
      Montse

      Elimina
  4. Yo que tengo la gran suerte de probarlo todo, solo puedo decir que la iaia Julia estaria muy orgullosa.
    Felicidades....

    ResponElimina
  5. Guapa!! Felicitats per aquests dos anys tant productius i a seguir! ;)
    Petons
    Anna

    ResponElimina