dijous, 21 de maig de 2015

SOPA DE CEBA I VISITA A ANETO NATURAL



Ja veig la fàbrica, ja he arribat. Truco i m'obren la porta, pujo unes escaletes i quan arribo a dalt em trobo un cartell de benvinguda.
-Ala quina ilu que m'ha fet veure el meu nom, quina rebuda... 
-Penso: doncs m'estan esperant.






Una noia que es diu Anna, em convida a un cafè mentre esperem que arribi en Josep Casquet amb la Carolina Vittar, també bloguera.
Ens fan passar a una sala on ens presentem i coneixem a la resta del grup que visitarem aquest dia la fàbrica. La Núria Reixac, cap de marketing ens acompanya a fer la visita i que com em resulta coneguda ens passem força estona pensant on hem coincidit, jeje.




A l'entrar a les instal.lacions, després de vestir-nos apropiadament per l'ocasió i no posaré la foto, jajajaja, el primer que veig són 3 olles enormes on estan fent brou de pollastre que ens donen a tastar, mmmmmm que bo, acabat de fer, com el de casa.
També, en una altra sala hi ha un noi tallant verdures fresques, i quin salero que té !
I ara a on tasten, a on envasen, a on emmagatzemen....tota la fàbrica visitem. És força interessant.

Ens conviden a dinar, l'encarregada de fer-nos el dinar és la sra Glòria, ens ha preparat escudella i carn d'olla, amb CALDO de NAVIDAD ANETO, tot un luxe d'aquest brou només en fan per nadal, comencen la producció cap el novembre i s'acaba aproximadament per reis. Ens explica la Núria com l'elaboren, amb productes naturals: carn de vedella, costella de porc, pernil ibèric, gallina, tot rostit en uns gran forns que hem vist en una de les sales i forces verduretes: ceba, pastanaga, col, porro. També hi posen cigrons i patates.





Ens acompanyen també a l'hora de dinar; l'Alba, responsable de cuina i bloguera i el sr Joaquin Jimenez, director de l'empresa que ens fa passar una estona molt agradable interessant-se pels nostres blogs i trajectòries professionals.

Després del cafè amb galetes, em despedeixo de tots i marxo pitant que vaig a la feina. M'ho he passat molt bé, espero tornar-los a veure aviat.

Me'n vaig carregada, m'han regalat uns quants brous. El de ceba de cultiu ecològic encara no l'havia tastat. 



SOPA DE CEBA I OU ESCALFAT





Sofregiu ceba tallada en una olla, si és de fang millor, amb una mica de mantega i un raig d'oli d'oliva perquè aquesta no es cremi.

Afegiu CALDO NATURAL ANETO de CEBOLLA i feu bullir una estona. Tasteu de sal i empebreu una mica. Feu 1 ou escalfat per persona a la mateixa olla.
Emplateu, espolvareu de Parmesà i gratineu fins que estigui torradet.
Serviu amb llesquetes de pa.


Què bona que ha quedat, m'he cruspit tot el plat per esmorzar!





Fins aviat.

Montse femcuinetes






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada