diumenge, 17 de maig de 2015

TASTAVILADECANS II-SOPA FREDA DE REMOLATXA




Dijous vaig participar a la divertidíssima JAM Gastronòmica organitzada per en Jordi Beumala d'expogestió i del blog Tot és bo el que l'olla cou dins de la mostra d'entitats de la 45 fira de sant isidre de Viladecans, on el Gremi d'Hostalaria de Viladecans i uns quants blogaires dividits en grups vam preparar plats de cuina creativa amb productes de proximitat. 

Jo, la Montse femcuinetes vaig participar al grup 1 on Jó Baixes del Resturant Follia, com si res, ens va guiar fins a fer unes Sardines marinades amb tresors de Viladecans. En aquest grup entre d'altres estaven l'Àgata Albero d' Espai Cuina'm, l' Anna Continente, que vam coincidir al Festast de Tortosa, de Retalls de Cuina.



Sardines marinades amb tresors de Viladecans


El grup de la Marga Pradas autora del llibre "l'hora del tàper" on també participava entre d'altres la Carme, una bloguera amb qui vaig coincidir al Dia Cuina a Manlleu al concurs de receptes amb pernil cuit La Selva, va presentar 2 plats, una Brandada de bacallà amb all negre i un Salmorejo amb cireres...boníssim.



Salmorejo amb cireres





































El grup de'n Jordi Beumala, el Jordi Canals,  la Luisa Ramos de Baco y Boca amb qui vaig coincidir al LACTIUM i en Mingo Morilla de Cal MIngo van ser els únics que van fer un plat pels carnívors com jo; Agredolç mediterrani de costella de porc que estava impressionant.



Agredolç mediterrani de costella de porc
     
                                     


I quan marxava en Jordi em diu:
-Això és per a tu.
Ala!!, quina sorpresa, i va i em regala una bossa plena de productes de l' Hortet del Baix i una samarreta #tastaviladecans.




A la bossa hi he trobat un manat de remolatxes i com que tinc convidats a sopar a casa, he fet una SOPA FREDA DE REMOLATXA, fàcil d'elaborar, amb pocs ingredients: uns 3/4 de kg de remolatxa pelada, 3 o 4 cebes i 2 iogurts, això sí, ha de bullir força estona, fins que la remolatxa estigui ben tova, en un brou vegetal que podeu comprar ja fet.













Fins aviat

Montse Femcuinetes



2 comentaris: